sobota, 4 października 2014

Dzień dobry znów

A raczej dobry wieczór.
Niektórzy z was być może poznają mnie ze starego bloga take-moments.blogspot.com Przestałam na nim pisać ok. 2 miesiące temu. Teraz, po być może niezbyt długim czasie, zatęskniłam za tym i bardzo chciałam zacząć wszystko od nowa, z "czystą kartą", dlatego założyłam nowego. Mam w planach zmienić trochę sposób prowadzenia go, jednak na razie nic więcej nie mogę wam zdradzić. Jeśli jesteście ciekawi co takiego się tu pojawi, zostańcie ze mną na dłużej i obserwujcie! Nie zależy mi na pustych obserwacjach, więc jeśli zamierzasz to zrobić tylko i wyłącznie dlatego, żebym zrobiła to samo, to w takiej sytuacji ja podziękuję :)
W tym poście żaden konkretny temat nie będzie poruszony, ponieważ chciałam się z wami tylko przywitać i poinformować was, że wracam do blogowania. Nie chcę w sumie zbytnio się rozpisywać, dlatego na sam koniec chcę was tylko zachęcić do komentowania, obserwowania i ponownego zaglądania. Myślę, że kolejny wpis, być może bardziej ciekawszy i porywający, pojawi się już niedługo :) Widzimy się wkrótce, do zobaczenia!

kurtka h&m | sweter new yorker | naszyjnik takko | spodnie bershka | torba house | buty converse

Jeśli macie jakiekolwiek pytania do mnie, czym się interesuję, czego słucham, co lubię robić, możecie pytać w komentarzach. Myślę, że to dobry pomysł na sam początek, żebyście mogli mnie lepiej poznać :)

47 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wróciłaś do blogowania! Powodzenia :)
    Tymczasem zostałam Twoim pierwszym obserwatorem :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. witamy, życze powodzenia w dalszym blogowaniu, może wspolna obserwacja jeżeli tak to zaobserwuj i daj znac u mnie na blogu a od razu sie odwdziecze
    pozdrawiam i zapraszam



    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2014/10/autumn.html
    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w link do kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nareszcie!
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że wróciłaś. Czytałam twojego bloga. :)Sliczny outfit.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesze się, że znów piszesz <3 uwielbiam cię! :3
    śliczne zdjęcia, obserwuję i czekam na posty! <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Już obserwuję, bardzo lubiłam Twojego poprzedniego bloga i z niecierpliwością czekam na kolejne posty :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. No to powodzenia w ponownym prowadzeniu bloga! + fajne zdjęcia :)

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia! Super zdjęcia :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia świetne. Życzę wytrwałości.
    Dodałam blog do obserwowanych.

    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia ; )
    Powodzenia w dalszym blogowaniu!!

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia;* + powodzenia:)

    Mam prośbę, Poklikasz w linki w tym poście?
    ♥Mój P.O.S.T - KLIIK ♥
    (wzamian Cie polece)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że jesteś! Już obserwuje i czekam znów na nowe posty ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. taki nowy początek nie?:) Powodzenia, ps. śliczny ootd!:* xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że będziesz ciągle prowadzić bloga. Bardzo lubiłam czytać Twoje posty, oraz podobały mi się zdjęcia w każdym poście. Obserwuję oczywiście :)

    http://kiyokoshioya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba Cię kojarzę ;D
    śliczna jesteś! <3
    powodzenia z tym blogiem :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak się cieszę że wróciłaś :D Co parę dni wchodziłam na Twojego poprzedniego bloga sprawdzić czy może coś napisałaś a tu proszę! :D To w takim razie czekam na posty i pozdrawiam serdecznie <3
    kiciula44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne zdjęcia! Życzę powodzenia w blogowaniu :D

    bocia-bociaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę powodzenia ; )

    bajeerancko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo się cieszę, że wróciłaś :) Ciekawa jestem Twoich nowych pomysłów i chętnie je zobaczę na tym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na dalsze posty i dodaję do obserwowanych, żeby być na bieżąco! Oby nie zabrakło Ci zapału,powodzenia :)

    http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na posty! Byłam wierną czytelniczką twojego bloga, więc mam nadzieję, że tutaj też będziesz tak świetnie pisać.
    Ja też wracam!

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super look : D

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna stylizacja, cudowne masz włosy :3

    Zapraszam na post dotyczący znaczenia wyglądu w XXIw :) będzie mi bardzo milo jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak Ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w banery wszystkich sklepów ? I linki w tym poście ?
    I u mnie na blogu rozdjaemy próbki za darmo!!!!
    Chcesz zrobić post promujący u mnie a ja u ciebie pisz do mnie w komentarzu :)
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ <a http://sawanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy Post :) Myślę że ty też zostawisz po sobie ślad ;*
    Zapraszamy do nas Bedzie Bardzo nam milo za (Obserwowanie ) :D
    http://amrosse.blogspot.com/
    PS: Dopiero zaczynamy :*

    OdpowiedzUsuń
  28. ładne zdjęcia :)
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwowałam wcześniejszego bloga, więc tego też <3
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz ;) Fajnie, że wracasz do blogowania ^^ Czekam na kolejne posty :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne zdjęcia! Jesteś mega fotogeniczna. Powodzenia na nowym blogu, ja również zaczynam od nowa.
    awesome-triangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne zdjęcia! :) Masz prześliczne oczy. Świetna stylizacja i wygląd bloga. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Będę tu wpadać :) Cieszę się, że wróciłaś, a blog zapowiada się pięknie :)
    sparkle-things.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Powodzenia :) ja kiedyś miałam dłuższą przerwę w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w banery wszystkich sklepów ? I linki w tym poście ?
    I u mnie na blogu rozdjaemy próbki za darmo!!!!
    Chcesz zrobić post promujący u mnie a ja u ciebie pisz do mnie w komentarzu :)
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ <a http://sawanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. cudnowna notka, powaznie:):)) zdjecia sa cudowne!
    + klikniesz w link do bluzki? to ważne, naprawde:) ( jest na samym koncu notki) ---> KLIKNIJ W zamian postaram się zaobserwować twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super post^^
    A co do bloga- CUDNY! Szczególnie podoba mi się jego design, jest minimalistyczny ale i jednocześnie oddający każdy detal^^
    Pozazdrościć;) Muszę tu chyba częściej zaglądać, nie chcę niczego ominąć.
    hero-dog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaka Ty jesteś piękna, te zdjęcia takie cudownee <3

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo przypadł mi do gustu ten outfit :)

    Zostawiam Ci link do mojego bloga:
    www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com
    Jakby Ci się nudziło możesz zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładne masz włosy! spodnie fajne. są jeszcze w bershka?

    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna stylizacja :) Masz bardzo ładne włosy- zazdroszczę!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post :) Widać że prowadzisz bloga z wielką pasją :*
    Pozdrawiam :) I zapraszam do mnie :p
    http://miss-clare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. mi tam sie podoba twoj klor wlosow ;) ja wolę przebywac z ludzmi ale tez zalezyilu ich jest
    tez jem slodycze cale dnie i sie boje ze bede chora od tego czy cos hah ;/


    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    zapraszam post o wizycie w najbardziej luksusowym hotelu w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń