sobota, 18 października 2014

Fall

Ostatnio pogoda naprawdę zaskakuje, raz jest znośnie, dziś za to było z 5 stopni i cały dzień zamarzam. Zabrałam ze sobą rękawiczki, bo bez nich nie czułam rąk. Jesień daje się we znaki, ale już nie taka piękna, złota jesień, tylko zimna, szara i ponura, która niezbyt mnie cieszy. Powiem wam, że najgorszą rzeczą jest wstawanie, kiedy jest jeszcze ciemno. Często, żeby się wtedy nie popłakać włączam muzykę najgłośniej jak się da i po prosty robię to co muszę. W szkole pełno roboty i nie wiadomo w co ręce włożyć. Nauki cała masa, jednak na razie idzie mi całkiem dobrze. Może to dla tego, że ostatnio śpię w książkach, serio, ostatnio w czasie nauki przysnęłam i obudziłam się z książką na brzuchu, taa... No nic, ale staram się patrzeć na to wszystko najpozytywniej jak potrafię, bo narzekanie w niczym tu nie pomoże. Mimo mrozu spędziłam sobotni dzień na dworze z przyjaciółkami, jednak w pewnym momencie nie wytrzymałyśmy i poszłyśmy do Patrycji. W domu wzięłam się za moją pizze z podwójną pepperoni, która wypaliło mi buzię. Za chwilkę włączę sobie simsy, w końcu można położyć się trochę później niż zwykle, ach jak cudownie, że mamy weekend! ♥ Znalazłam ostatnio w mojej szafie milusie sweterki, do tego odkryłam nowy napój, który pokochałam! 
Ciągle ścinam włosy, a one tak szybko rosną, czemu tak nie było kiedy chciałam, żeby były długie?


A u mnie w pokoju już święta haha :D

Mój ask KLIK :)

20 komentarzy:

  1. Po przeczytaniu tego, że rano włączasz głośno muzykę by się nie rozpłakać, zrobiło mi się smutno i tęsknię za wakacjami. :(
    Genialne zdjęcia!
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mix, u mnie też już w pokoju święta :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia przygotowałaś do posta. Też mam tak, że w szkole nie wiem kompletnie w co mam ręce włożyć. Szczególnie teraz, gdy przez kilka dni mnie nie było, masa nadrabiania! Miłego dnia :) http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah, jesień niekiedy umie nas zaskoczyć. Masz prześliczne oczy! *-* Cudowne zdjęcia. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowity mix zdjęć :)

    obs/obs?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mix ;3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. tak szczerze to i mnie dołuje ta szaro-bura pogoda codziennie kiedy się obudzę, ale troszkę pociesza mnie myśl że ten czas tak szybko leci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No niestety, ja też muszę wstawać rano jak jest jeszcze ciemno :(
    Świetny zdjeciowy mix! '

    http://kiyokoshioya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ; D

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny mix! Ja codziennie wstaję przed 6 kiedy jest ciemno i ledwo daję radę :(

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super mix. Lubie je oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja bym chciała, żeby włosy szybko mi rosły! Gdybym na zdjęciach nie widziała, że faktycznie pół roku temu były nieco krótsze, pomyślałabym, że w ogóle mi nie rosną :D

    OdpowiedzUsuń
  13. moim zdaniem wstawanie kiedy jest jeszcze ciemno jest najogrsze!
    świetny mi,jak ślicznie wyszłaś na tym 3 zdjęciu :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. gdzie kupiłaś te czarne butki są piękne ;))
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny mix:)
    Ja wstaje tak okolo 6-7 :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. rękawiczki? aż tak ziimnoo?

    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się post :)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie nie było aż tak zimno, szkoda, bo uwielbiam taką pogodę. Dziękuję za komentarz na moim blogu, dzięki temu znalazłam twojego bloga, z tego co pamiętam miałaś kiedyś innego którego bardzo lubiłam haha oczywiście zaobserwowałam :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja zauważyłam, że nie mam zbyt wielu sweterków i bluz w szafie, więc niedługo trzeba się wybrać na "małe" zakupy ;)
    Ładne zdjęcia :)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń