wtorek, 30 grudnia 2014

Podsumowanie 2014

Mija prawie tydzień odkąd usiedliśmy przy świątecznym stole, a ja dopiero teraz poczułam świąteczną atmosferę, w porę hmm. Jutro już sylwester, jeju jak ten rok szybko zleciał. Spędzam go u Wiktorii razem z rodzicami, w sumie nie mamy konkretnych planów, ale czuję, że będzięmy się dobrze bawić. Ten rok minął mi o wiele lepiej niż 2013, bardzo się zmieniłam, zarówno z charakteru jak i z wyglądu, nauczyłam się wielu rzeczy, poznałam wiele nowych osób, a z niektórymi zakończyłam znajomość. Chciałabym zrobić tj. podsumowanie, by przypomnieć sobie te wszystkie miłe chwilę. Będę tęsknić za tym czasem, ale mam nadzieję, że 2015 będzie jeszcze lepszym rokiem! Czeka mnie w nim mnóstwo zmian, mnóstwo stresu, ale mam nadzieję, że dam sobie z tym wszystkim radę i podejmę właściwe decyzje w niektórych sprawach, no i że wszystko skończy się dobrze!
Styczeń
W styczniu spełniłam swoje marzenie haha i w koońcu dostałam swojego ukochanego nikona, z którym teraz się nie rozstaję. Mimo to pamiętam, że nie był to najprzyjemniejszy okres w moim życiu, ale szybko wszystko wróciło do normy, najważniejsze, że miałam lustrzankę haha!

Marzec
Z lutego nic nie pamietam haha, za to z marca jedyną rzeczą, którą pamiętam są chusteczki. Chorowałam chyba z ponad trzy tygodnie. Ale przypominam sobie też chyba nasze najlepsze nocowanie z Wiktorią ojeju haha :)
Kwiecień
Kojarzy mi się z pierwszą w tym roku wycieczką na rower i wielkanocą, którą bardzo miło wspominam!
Maj
W końcu było ciepło, jak zwykle w tym miesiącu olałam naukę i w końcu zaczęło się wychodzenie na dwór ze znajomymi łuhu!
Czerwiec
W końcu zaczęły się najlepsze wakacje w życiu! No i dzień w dzień (prawie) wychodziłam z Wiktoria na rower i leżałyśmy na kocu na dworze, było taaak fajnie :(
Lipiec
Pojechałam do Ewy na wieś, gdzie poznałam mnóstwo ludzi, najlepszy wyjazd wakacyjny ever :)
Sierpień
Byłam z rodziną na mazurach, gdzie było naprawdę cudownie. Ostatni dzień wakacji, koncert Eneja, przyjazd rodziny ze Stanów, było świetnie :)
Październik
W tym miesiącu doszło do sporych zmian, m.in. założyłam nowego bloga, zaczął się nowy rok szkolny. Jednak rozpoczęła się też jesień i wpadłam w jesienną "chandrę", no i z czasem było coraz gorzej, ale później wszystko się ułożyło i aż do teraz jest wszystko świetnie :)
No i grudzień :)
Czyli święta, jedzenie, jedzenie i jeszcze raz jedzenie haha :)
No i to by było chyba na tyle, tak w skrócie wyglądał mój rok. Haha wiem mam takie ciekawe życie :) Ale fajnie tak wrócić do tych wszystkich chwil. Szkoda, że za rok będzie wszystko zupełnie inne, inni ludzie, inne wszystko. Trochę mnie to przeraża, ale jestem dobrej myśli.
Życzę wam wszystkim udanego sylwestra, abyście się świetnie bawili, no i żeby 2015 był dla was cudownym rokiem, wszystkiego dobrego kochani :*
ASK

16 komentarzy:

  1. Miło Ci minął ten rok, życzę aby kolejny był tak samo dobry albo nawet i lepszy :)

    lovebooks777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku! :) polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jutrzejszego sylwestra spędzam z moją kuzynką, Oliwią xD
    Ładne zdjęcia ;) Szczęśliwego Nowego Roku! :)
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja spędzam sylwestra z przyjaciółką ;D
    Mam nadzieję,że 2015 będzie jeszcze lepszy! :3
    http://littleblacdress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są takie podsumowania. To taki rok w pigułce xd

    http://miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka piękna ta choinka na początku!
    świetne zdjęcia, śliczna jestes!
    udanego sylwestra :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę,że nie tylko ja kocham simsy <3
    Mi ten rok tak bardzo szybko zleciał , zanim się objerzałam :(
    obserwuję
    http://nicole-nikolaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko, jeśli twoja siostra jest na tym zdjęciu to jesteście mega podobne. Widac, że rok był super :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super podsumowanie, pamiętam jak na starym blogu cieszyłaś się z lustrzanki haha ♥

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęśliwego Nowego Roku ! : )

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne podsumowanie,najlepsze jakie czytałam! :)
    Mi 2014 rok zleciał szybko i nie był najlepszy,mam nadzieje,że ten będzie lepszy.
    Super zdjęcia,jesteś taka piękna.
    kolorowe-chmury.blogspot.com-KLIK Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, jesteście tak strasznie do siebie podobne z siostrą ^^
    Ja również dostałam w tym roku Nikona i był to najlepszy prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę lustrzanki, świetne zdjęcia! Masz też piękne włosy i powiem Ci że wyładniałaś :*

    Pozdrawiam, Katie x
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy pomysł z takim fajnym podziałem na miesiące :)

    http://bialaesencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jejkuu masz cudowne włosy <3
    również wszystkiego najlepszego w nowym roku ! :)

    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że rok 2014 minął Ci fajnie, pamiętam jeszcze starego bloga, i nawet przypominam sobie Twoje początku blogowania w 2013! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń