niedziela, 21 grudnia 2014

Some new things

Hej moi drodzy! Wiem, że byłam tu ostatnio miesiąc temu, ale naprawdę kompletnie nie miałam czasu, żeby cokolwiek tu dodać. W międzyczasie były moje urodziny, mikołajki, próbne egzaminy. Działo się naprawdę dużo, ale przez okropną pogodę nie byłam w stanie zrobić zadowalających mnie zdjęć, a nie chciałam pisać do was bez nich. W ostatnim tygodniu chorowałam i przeleżałam całe dni w łóżku, więc ja mam praktycznie wolne już od ponad tygodnia. Cieszę się, że w końcu wszystko co najgorsze mam już za sobą i mogę spokojnie odpocząć i wyczekiwać świąt. Brakuje mi jedynie śniegu, na który czekam, ale chyba się nie doczekam, bo z tego co widziałam w prognozie pogody na Wigilię ma być 7 stopni, pogoda iście świąteczna! We wtorek idziemy z rodzicami dopiero po choinkę, a jutro może uda mi się upiec jakieś ciasteczka dla babci, ale mogę nie mieć czasu, bo Patrycja ma urodziny i mamy w planach spędzić razem czas! :)
Niedawno przyszła do mnie paczka z USA i dostałam mnóstwo ciekawych rzeczy, m.in. z Victoria Secret z czego baardzo się ciesze! Nie chcę wszystkiego tu pokazywać, bo zajęłoby to mnóstwo czasu, poza tym zauważyłam, że w ostatnim czasie dodawałam posty ze zdjęciami rzeczy, które ostatnio kupiłam. Nie chcę, żeby wyszło, że jestem jakąś chwalipiętą haha, dlatego pokażę tylko te rzeczy, których używam ciągle i, w których jestem po prostu zakochana! Moich zdjęć znowu nie ma, a to dlatego, że jakoś aparat i ja przestaliśmy się lubić. Może kiedy poprawi się pogoda udadzą się jakieś zdjęcia na dworze, jednak nie zanosi się na poprawę pogody. Do tego wszystkiego moje włosy są ostatnio w masakrycznym stanie. Polecacie jakieś szampony, które mogłyby dodać im jakiegoś życia, objętości? Nie są one zniszczone, tylko zrobiły się mega cienkie i kompletnie nie wiem co z nimi robić. :(
Przedstawiam wam najwygodniejsze i najcieplejsze buty jakie kiedykolwiek miałam! Nie przemakają i były naprawdę niedrogie. Zamówiłam je na stronie deezee.pl
Lakier dostałam właśnie w paczce, ale jest świetny i prawie cały czas mam go na paznokciach, uwielbiam go! A o szczotce po lewej pewnie każdy słyszał, w końcu też postanowiłam się w nią zaopatrzyć i jest naprawdę świetna, z pewnością warta swojej ceny :)
A no i przedstawiam wam najlepszy prezent, jaki można dostać na urodziny! :) Jeszcze nigdy nie byłam tak bardzo "zżyta" z żadnym misiem, haha.
W sumie wyszedł taki nieco chaotyczny post, ale nie chciałam zostawiać was na tak długo, poza tym stęskniłam się za pisaniem do was. Postaram się pisać częściej, teraz kiedy mamy wolne, myślę, że jest to dość możliwe, dlatego do zobaczenia wkrótce!

23 komentarze:

  1. fajne buty.
    Piękny kolor lakieru. :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne buty ;) O tak, Tangle Teezer to najlepsza szczotka na świecie <3
    Wesołych Świąt! :)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo też bym chciała dostac jutro na urodziny takiego misia! :3

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabyś mi napisać co kupiłaś przez USA? I gdzie? Na mój mail najlepiej ^^ natka.polowy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciocia mi kupowala, ale nie wiem gdzie :(

      Usuń
  5. Ciesze się,że napisałaś :)
    Ja również chyba się nie doczekam śniegu.
    Buty są cudowne!
    kolorowe-chmury.blogspot.com-KLIK Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne buty ♥
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy, uwielbiam te szczotki tangle teezer's, są świetne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. przegenialne buty i ahhh złoty tangle teezer <3 śliczna jesteś!
    Wesołych Świąt ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne :)
    Mogłabym prosić Cię o poklikanie w linki z Sheinside.
    Będe bardzo wdzięczna
    Wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku:)
    Alice Rose

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne buty! <3 Fajnie, że już jesteś, ja też wróciłam haha.
    Ale w twoich włosach nadal jestem zakochana!

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super buciki !<3

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny lakier <3
    Obserwacja za obserwacje ? <3 zacznij a się odwdzięczę <3
    Wesołych świąt.!

    OdpowiedzUsuń
  13. Madziu, prowadzisz niezwykłego bloga! Ma świetny klimat, zdjęcia są dopracowane!
    Obserwuję :*

    http://sylwiasdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. buty są naprawdę świetne!
    pozdrawiam i życzę wesołych świąt :)

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja kocham takie misie! <3 zazdroszczę :D
    świetne buty, sama mam buty z deezee i jestem mega zadowolona ^^

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne buty! <33

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty mega mi się podobają ♥ | lovebooks777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Skoro tak to wszystkiego najlepszego! xD (takie tam spóźnione)
    Ładne rzeczy
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne buty! :)
    Spóźnione, ale szczere - wszystkiego najnajnajlepszego! :*

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się post :)
    Zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)
    ps.Wesołych Świąt :*
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne butki ;*
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń