sobota, 17 stycznia 2015

what else

Przedstawiam wam autora dzisiejszych zdjęć! Mój nikoś miał dzisiaj wolne i jego miejsce zastąpiła nowa lustrzanka Wiktorii, którą nazwałyśmy Bob, tak właśnie! Pojechałyśmy do parku, żeby go wypróbować, przy okazji ja na tym skorzystałam. Pochodziłyśmy trochę po mieście, wstąpiłyśmy na chwilę do galerii, bo skończył mi się szampon i potrzebowałam nowego. Potem wpadłyśmy coś zjeść no i wróciłyśmy do domu. Niby nic specjalnego nie robiłyśmy, ale jestem mega zmęczona. 
Jutro wybieram się na występ Patrycji, chociaż najchętniej przeleżałabym całą niedzielę w piżamie, no ale jestem na wszystkich jej występach, więc nie mogę przegapić i tego :) 
Został jeszcze jeden tydzień do ferii... albo inaczej: zostały jeszcze 3 sprawdziany, rozprawka i kartkówka do ferii, dam radę! Echh, teraz oceny lecą na nowy semestr i zamiast chociaż trochę się postarać, pouczyć się to ja wolę przeznaczyć ten czas na pisanie ściąg. Staram się ostatnio skupiać na pozytywnych rzeczach, a myśl o nauce mi w tym przeszkadza, dlatego właśnie się nie uczę!
W ferie postaram się tutaj trochę nadrobić, tymczasem pooglądajcie sobie zdjęcia :)
Achh, te paparazzi są wszędzie :D
Moje zdjęcia są robione aparatem Wiktorii (nie wiem co to dokładnie za model, wiem tyle, że sony :D ), a reszta moim nikonem. Dobra, to nie był do końca jego dzień wolny :)
ZAPRASZAM NA ASKA

12 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia :)
    Ja ferie zaczynam w ostatnim terminie, więc też mam jeszcze pełno sprawdzianów i kartkówek. Ale też 29 stycznia mamy zabawę karnawałową zamiast lekcji, więc chociaż jeden dzień będę miała wolny od lekcji xD
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! ;3
    Ja ferie mam za dwa tygodnie dopiero.Życzę Ci udanych ferii ;3
    http://littleblacdress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki sam sweterek co ty ( 2 zdjęcie). Super aparacik <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! <3

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia,jestem zakochana w twoim kolorze włosów.
    Kolorowe Chmury-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia! :)
    Do moich ferii jeszcze miesiąc, ale też dam radę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi do ferii zostały 2 tygodnie ;))
    świetne zdjęcia 3
    ja też mam pełno testów i kartkówek :/

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia! Ja ferie już zaczęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. + http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zdjęcia są piękne *--* Ja już mam ferie więc jest świetnie. Jakoś przetrwałam ten 1 semestr.
    Pozdrawiam! <3
    kiciula44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, świetna jakość <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń