niedziela, 11 stycznia 2015

wind blow me

Wygląda jakby była pusta, oops! :D
Witam was już w nowym roku! Nie miałam jakoś okazji napisać wcześniej, w końcu zaczęła się szkoła i znowu brakuje mi czasu. Słońce zachodzi już po 15, dlatego ciężko jest pogodzić blogowanie ze szkołą. Ten tydzień mam już zawalony sprawdzianami i kartkówkami, bo do piątku nauczyciele muszą wystawić oceny. Nie jestem jakoś specjalnie zadowolona z ocen, chociaż i tak w tym roku nauka idzie mi najlepiej. Bardziej cieszą mnie wyniki próbnych egzaminów, bo poszły mi nawet dobrze. 
Weekend spędziłam w domu na sprzątaniu i nauce (interesujące). Na dworze wieje okropny wiatr i ciężko jest wytrzymać dłużej niż 5 minut, a szkoda bo mam ochotę pójść na jakieś zdjęcia, no ale muszę jeszcze troszkę poczekać aż się ociepli. Dzisiaj musiałam wstać o 8, nie wiem jak dałam radę, ale niestety musiałam iść na spotkanie do bierzmowania. Źle się przez to czuję, cały dzień jestem meega głodna i ciągle pytam mamy za ile obiad, ale słyszę tylko "jak ziemniaki się ugotują". Co za ziemniaki co gotują się 4 godziny... No nic, po obiedzie jadę z rodzicami na zakupy, raczej nie zamierzam sobie nic kupować, w sumie niczego nie potrzebuję. Nie chcę na razie wydawać pieniędzy, bo zbieram na nowy telefon i już mało mi brakuję, także nie chcę tego zepsuć! :) 
Echh, jutro muszę wstać jeszcze wcześniej, nie wiem jak tego dokonam... Przede mną dość ciężki tydzień, więc czuję, że odezwę się do was dopiero w przyszły weekend. O ile nie później... 
No nic, życzę wam miłej niedzieli i udanych dni w szkole :) Kiedy macie ferie? Ja za 2 tygodnie, więc w sumie długo do szkoły nie pochodzę. Jak tam u was z ocenami? 
Zapraszam na aska
Planowałam więcej zdjęć, ale zapomniałam naładować baterii w aparacie plus robiło się ciemno i światło było już do niczego... jak zwykle -.-

16 komentarzy:

  1. U mnie z ocenami jest średnio, tzn może być, nie ciesze się tylko z historii, reszta jest znośna :)
    Na jaki telefon zbierasz? Też ciągle słysze jak się ziemniaki ugotują :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego nie lubie ziemniakow :D samsung galaxy s3 :)

      Usuń
  2. Ja jestem średnio zadowolona z ocen, a chcę mieć pasek na koniec roku :c
    Życzę Ci żebyś jak najszybciej kupiła telefon! :)

    http://kiyokoshioya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem średnio zadowolona z ocen. Gimnazjum przyzwyczaiło mnie do lepszych ocen, a teraz w liceum podobno powinnam się cieszyć nawet z trójek. No ale mogłam się tego spodziewać po liceum jakie wybrałam :) A Ty już wiesz do jakiego liceum złożysz papiery? Również mam ferie za 2 tygodnie i omg strasznie nie mogę się ich doczekać!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam najmniejszego pojecia! :(

      Usuń
  4. Śliczne jest to futerko :)
    Ja jestem w miarę zadowolona z ocen, na szczęście wszystkie już mam wystawione :) Haha, byłam pewna, że tylko moja Mama tak mówi xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z moich ocen się nie cieszę xD
    Ferie mam od 16 lutego :p
    http://weraaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oceny są fatalne. Wiatr wieje że heej. Pozdrowionka sister :) http://viki-trailblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie z ocenami średnio ale lepiej niż w gimnazjum ;3
    Ferie mam za tydzień ale u mnie za dwa tygodnie bo robota x3

    yumimagenta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ciężko ;c Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też postanowiłam oszczędzać na nowy obiektyw, więc unikam zakupów jak ognia teraz, haha :D
    U mnie z nauką w miarę dobrze, nareszcie się wzięłam w garść :))
    śliczne masz włosy!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam ferie jako ostatnia, ale nie jest źle :) Powodzenia w zbieraniu pieniędzy na telefon :3

    nikoletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam się,u mnie z ocenami jest fatalnie.W tym półroczu nie mogłam sobie dać rady i byłam mało zorganizowana.W nowym półroczu zamierzam się poprawić.
    Pięknie wyglądasz! Bardzo ładna filiżanka.
    Kolorowe Chmury-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ferie dopiero w lutym : (

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia
    http://fotografiethebest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń