poniedziałek, 9 lutego 2015

5 miesięcy

Wiem, że moja aktywność na blogu to już rzadkość, ale ostatni czas był dziwnym czasem. Dzisiaj skończyły mi się ferie, a przez te dwa tygodnie w zasadzie nic konkretnego nie robiłam. Byłam parę razy na zdjęciach, na zakupach i w paru innych miejscach. W sumie szukałam jakiegokolwiek zajęcia, byleby nie siedzieć bezczynnie w domu i nie popadać w "depresje" z niewiadomych powodów. To chyba przez tą pogodę, która zmienia się z dnia na dzień. Tydzień temu czułam prawie wiosnę, a dziś zza okna powitał mnie śnieg. Tak sobie, żeby uczcić pierwszy dzień szkoły, yay! Czemu nie padał, kiedy chciałam, żeby spadł, czyli na święta... No nie ma co tak narzekać! Nie jest aż tak źle, szkoła nie jest aż tak złym miejscem, jednak już odliczam do jej końca. Mamy z rodzinką mega plany na wakacje i mam tylko nadzieję, że wypalą :) Myślę, że jakoś wytrwam, byleby mieć już z głowy egzaminy i bierzmowanie, a potem już pójdzie z górki.

10 komentarzy:

  1. Mam jeszcze tydzień ferii, a u mnie również spadła tona śniegu dzisiaj! Aż mnie raziło w oczy gdy odsłaniałam rolety...
    Nienawidzę tego okresu, gdzie pogoda co chwilę się zmienia.
    Czekam na wymarzoną wiosnę, lato i wakacje!

    Zapraszam: nusiiak.blogspot.com KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też właśnie mam w tym roku bierzmowanie i chciałabym mieć to już z głowy ;)) Również odliczam dni do wakacji, haha:D
    wspaniałe zdjęcia! Jesteś mega śliczna <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez ide do bierzmowania, ale nie mam egzaminów żadnych :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie ! <3

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już po bierzmowaniu, na szczęście. Teraz tylko te egzaminy, bo tak jak Ty też kończę w tym roku gimnazjum. :) Piękne zdjęcia i Ty jesteś mega śliczna ♥ Obserwuję, pozdrawiam cieplutko.

    Mój blog-click

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Ja egzaminy miałam rok temu i nie ma co się stresować. :) http://neleek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia. Ja mam je za 2 lata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia <3
    www.blog017.blogspot.com
    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. masz przecudowne włosy, a zdjęcia są profesjonalne :)) lekki post, szybko się go czyta ;] pozdrawiam!

    http://www.you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny post i super zdjęcia !
    zapraszam http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń