sobota, 14 marca 2015

My make up ☼

Cześć wszystkim! Dzisiaj pokażę wam mniej więcej zawartość mojej kosmetyczki i jak wygląda mój codzienny makijaż. Na pierwszy ogień idzie mój podkład, który już pokazywałam wam kilka razy na blogu i o nim pisałam. Ostatnio kupiłam jakiś wadliwy albo po prostu moja skóra ma już go dość, bo okropnie podkreśla mi suche skórki. Zazwyczaj staram się pod podkład nałożyć jakiś lekki krem, jednak już nawet to nie pomaga. Trochę mnie też zapchał i stał się lekko pomarańczowy, dlatego chcę go szybko zużyć i wypróbować czegoś nowego. Nie zmieniałam podkładu już chyba od roku, więc myślę, że czas najwyższy na zmiany. Do czasu spisywał się dobrze, jednak moja skóra domaga się czegoś innego! Polecacie jakieś kryjące podkłady w przyzwoitych cenach do cery bladej? Często mam właśnie problem ze znalezieniem odpowiedniego koloru, dlatego podkreślam, że szukam czegoś w bardzo jasnych odcieniach.
Miałam go przez bardzo długi czas i był moim ulubieńcem numer 1, więc wszystkim, którzy również poszukują czegoś nowego polecam spróbowanie go. Jest jeszcze jeden jaśniejszy odcień, tyle, że jest jakiś żółty i bałam się go wypróbować hahaha. Sprawdźcie, może wasza cera polubi go tak samo jak moja! Kosztuje mniej niż 20 zł, także cena jest jak najbardziej korzystna. Każdy się dziwi w jaki sposób go aplikuję na twarz- można pędzelkiem, można gąbeczką, można nawet palcem. Ja to robię gąbeczką, bo według mnie to najwygodniejszy sposób, palcem zajmuje to zbyt dużo czasu.
Następnie wszystko ładnie przypudrowuje moim ulubionym pudrem z rimmela (dobrze wam pewnie znanym), aby podkład nie zniknął mi po pięciu minutach. Zazwyczaj było z nim wszystko okej, ale znowu trafiłam na jakiś dziwaczny, przez który jestem pomarańczowa, a nakładam go bardzo niewiele. Ogólnie, ostatnio mam problemy z cerą, więc w sumie może to nie wina kosmetyków, whatever. Mimo wszystko i tak kocham ten puder i nie zamienię go na żaden inny ha!
Później poprawiam brwi cieniami (a w zasadzie jednym, bo drugi się skończył), które znalazłam w łazience i w sumie nie mam pojęcia skąd są, co mnie martwi, bo bardzo je lubię, a powoli się kończą. Niestety moje brwi są prawie niewidoczne i nie przeżyje bez cieni, dlatego muszę zacząć rozglądać się nad jakimiś w przyzwoitych cenach, polecacie jakieś? :)
Dobra, niedoskonałości mamy zakryte, brwi poprawione, czas przyszedł na rzęsy! Niedawno kupiłam swoją pierwszą w życiu zalotkę, haha. Jest to najprostsza z najprostszych, którą kupiłam w supermarkecie za 5 zł (jak widać nie lubię dużo wydawać na kosmetyki i inne tego typu rzeczy hihihi).
Od święta zdarzy się, że nałożę cienie do powiek, które są z Sensique (czy jakoś tak). Kupiłam je chyba za 8 zł i nie są jakieś rewelacyjne, krótko trzymają się na powiece i w skrócie nie polecam haha. Jasny cień jest mało widoczny, jednak na powiece nawet fajnie wygląda (przez pierwsze 5 minut, póki nie zniknie). Mamy w planach z siostrą złożyć się na jakąś lepszą paletkę z cieniami, jednak bez przesady, bo dla nas lepsza to taka do 30 zł hahah. Jeju, wy też tak macie, że jak coś wam się kończy to wszystko na raz? Zbankrutuje przez te kosmetyki!
Czas na tuszowanie moich rzęs i przedstawiam wam moją ulubioną mascarę! Tusze do rzęs z Essence są jednymi z moich ulubionych i są naprawdę tanie. Ten kupiłam za 12 zł, jest z tej serii jeszcze pomarańczowy, który już kiedyś miałam i też bardzo dobrze się sprawował. W tym jednak bardziej odpowiadała mi szczoteczka, która wydłuża rzęsy i daję naprawdę świetny efekt. Nie skleja ich i sprawdza się rewelacyjnie. Spokojnie dorównuje tuszom z górnej półki, dlatego bardzo serdecznie wam go polecam! :)
Od czasu do czasu zdarzy się też, że zrobię sobie kreski eyelinerem, jednak ostatnimi czasy bardzo się rozleniwiłam i kiedy wstaję rano do szkoły nie mam na to najzwyczajniej w świecie ochoty. Zazwyczaj robię je jak już gdzieś wychodzę i to staram się robić je bardzo cienkie. Mam do dyspozycji dwa eyelinery w płynie. Kiedyś miałam w pisaku, ale wysechł mi po dwóch tygodniach i zraziłam się do nich. Zdecydowanie jestem zwolenniczką tych w płynie. Tutaj akurat mam z MissSporty, z którego niezbyt jestem zadowolona, ponieważ bardzo szybko mi "znika" z powieki.
Drugi to eyeliner z Catrice, który sprawdził się u mnie znacznie lepiej, jedyny jego minus to gruby pędzelek, którym ciężko jest zrobić cienką kreskę, dlatego zazwyczaj zamieniam pędzęlki na ten z MissSporty. Całe szczęście są matowe i nie nadają żadnego efektu połysku, który bardzo mi się nie podoba. Kosztują mniej więcej 15 zł, więc nie jest źle. Chciałabym w najbliższym czasie wypróbować eyelinera w cieniu, miała któraś z was coś takiego? Co o tym sądzicie? :)
Kiedy nie podkreślam górnej powieki, zdarza się, że podkreślę dolną używając czarnej kredki do oczu. Znalazłam ją gdzieś w łazience haha (Madzia odkrywca znajduje takie skarby w łazience). Jest ona z brokatem, jednak na oku tego nie widać. Staram się jej dużo nie nakładać, żeby nie wyglądać jak jakiś emo czy coś hahah.
No i na koniec nakładam bezbarwną pomadkę Babylips, którą uwielbiam za to, jak cudnie pachnie! Mam ostatnio strasznie suche usta, więc w dzień zazwyczaj używam jej, a wieczorem wazeliny. Jest ona takim moim małym uzależnieniem i noszę ją prawie wszędzie. Jak mi się skończy planuję kupić jakąś Babylips z tych nowych serii, tym razem może jakąś koloryzującą? :)
Czasami też zdarzy się, że użyję koloryzującej szminki, którą kupiła kiedyś moja siostra na jakimś straganie haha, no ale mimo to bardzo podoba mi się jej kolor. Nakładam jej bardzo malutko, bo inaczej by mnie do szkoły nie wpuścili. Na mój zbliżający się bal gimnazjalny planuję kupić jakąś szminkę nude. Strasznie spodobały mi się odcienie tych z Essence, dziewczyny, miałyście może okazję wypróbowania tych pomadek?

I w ten oto sposób dobiegliśmy do końca jeej! Niektórzy sobie pewnie teraz pomyśleli "jacie, ale tapeciara" albo coś podobnego hahah. Wiecie, uważam, że nakładam tyle, ile potrzebuję. Dodałam tutaj troszkę więcej kosmetyków, których używam na jakieś okazję, wyjścia lub po szkole dla urozmaicenia. Zazwyczaj nakładam po prostu podkład, puder, cień do brwi i tusz do rzęs, ponieważ z rana, kiedy moim największym marzeniem jest powrót do łóżka, nie myślę o tym, żeby ładnie wyglądać. Jeśli mam na późniejszą godzinę do szkoły albo, jak już mówiłam, gdzieś wychodzę, wtedy lubię spędzić trochę więcej czasu w łazience i coś pokombinować, z resztą myślę jak większość dziewczyn w moim wieku.

Podsumowując, piszcie mi jakie znacie fajne podkłady w przyzwoitych cenach w jasnych odcieniach, jakieś niedrogie paletki z cieniami do powiek w takich kolorach nude, no i może jakieś ciekawe produkty do brwi? A, i koniecznie powiedzcie co sądzicie o pomadkach z Essence no i czy mieliście styczność z którymś z produktów, które wymieniłam powyżej!
Z góry dziękuję wam za pomoc, jeśli uda mi się coś ciekawego znaleźć, może napiszę wam jak się u mnie nowe produkty sprawują :)

ZAPRASZAM NA KONKURS FOTOGRAFICZNY TUTAJ ZOSTAŁ ZMIENIONY TEMAT KONKURSU.

30 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten puder z Rimmela jest jednym z moich ulubionych.Kolor szminki bardzo mi się podoba.
    A kiedy nowy filmik na kanale bo już nie mogę się doczekać? :)
    Kolorowe chmury >>>klik<<<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten tydzień chorowałam, ale mam nadzieję, że uda mi się go nagrać i przerobić na następny weekend :D

      Usuń
  2. Paletka z cieniami do brwi jest z oriflame :)

    aprilen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz oryginalny blog, troszkę inny od wszystkich ;) bardzo miło tu jest i chętnie będę go przeglądała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/03/i-back-sheinside.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w linki do ubrań oraz banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  4. też uwielbiam ten puder z Rimmela :D najlepszy!
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także nie używam wystarczającej ilości kosmetyków. Staram się kupować te najmniej chemiczne, ale trudno o takie i w dość niskich cenach. Ostatnio miałam krem bb z under 20 i jest bardzo fajny, bo jasny i nie robi z twarzy chińczyków, hhaha. A obecnie również mam krem bb ale już z garniera, matujący i najjaśniejszy jak pisze na opakowaniu. Niestety po nałożeniu nawielkiej ilości próbnie wyglądam w nim pomarańczowo. I już sama nie wiem gdzie mam szukać. Puder który kupiłam z miss sporty miał być też jasny po czym po nałożeniu na pół twarzy samego pudru, a na drugie pół samego kremu bb wychodzi na to, że puder jest ciemniejszy od kremu. Normalnie super. Jeżeli chodzi o krem faktycznie wygładza i matuje skorę, ale trzeba wejść w odpowiedni sposób jego nakładania. Jeszcze dłuuuga droga przede mną. Co do pudru muszę poszukać jakiś matujących transparentych produktów, nie lubię wyglądać na opaloną, ani na pomarańczko, dlatego jedyne rozwiązanie to kupić bardzo jasny puder z maybelline.


    http://weronika-hejman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektórych kosmetyków również używam :*
    Uwielbiam twoje włosy <3
    http://akwelele.blogspot.com/
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. co do kosmetyków do brwi, polecam bell! komplet z woskiem, dzięki któremu brwi są w świetnym stanie cały dzień + cienie. Za 15-16 zł w HEBE :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się taki delikatny makijaż :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post, świetne zdjęcia:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam korektora, eyelinera, troszkę pudru i tuszu do rzęs, a jestem w 1 gim i mam takie cieniutkieeee kreski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brązowa pomadka to super pomysł! Sama używam :3
    http://paranormalgirls3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja standardowo - tusz do rzęs i baby lips, którą kocham! Ogólnienie mam jakichś problemów z cerą, więc póki mogę nie używam podkładu i nie zatykam porów :D

    { Miłego dnia!
    chanelier.blogspot.com }

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie w zimę wszystkie kosmetyki stają się dla mnie ,,pomarańczowe'', być może to kwestia tego że w zimę jestem bardziej blada? Nie mam pojęcia :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne produkty : ) . Pozdrawiam i czekam na kolejny post !

    Proszę o kliki w link sukienki , w najnowszym poście : http://lublins.blogspot.com/2015/03/sukieneczka-od-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mimo małych problemów z cerą odstawiłam wszystkie kosmetyki. Czasami maluję brwi (mam bardzo jasne, tylko że nie zawsze przed szkołą mam czas je zrobić), zdarzy się że maluję też rzęsy. :) Co do podkładu to wydaje mi się, że odnowiona seria Lasting Finish z Rimmel mogłaby ci się sprawdzić, ostatnio youtuberki robiły ich testy i bardzo ładnie, naturalnie wyglądał, a kolory były jasne :) Ciekawy post!

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne produkty, dość dużo tego :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestetynie mogę używać pokładów i pudrów ponieważ mnie uczulają
    albo nie ma mojego odcienia bo najjasniejszy jest najciemniejszy :D
    uywam tylko eyelinera, tuszu do rzes i cieniami podkreślam brwi i troche różu :3

    yumimagenta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. sporo tego :) wszystko wydaje się być bardzo ciekawe, szczególnie ten pierwszy puder :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten puder i mi się bardzo dobrze sprawdza ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. baby lips najlepsze

    obserwujemy ?

    - Buziaczki, Evelyn ;* revevelyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super blog, też miałam ten eyeliner. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te cienie to zestaw do makijażu brwi z Catrice, napradwę genialny i wydajny, w dodatku dość tani, sama go używam :)
    Fajne produkty :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny blog ! Zaobserwowałam :)
    Jak zrobiłaś te kółka gdzie są linki do twoich stron np. instagram .... ?
    http://agataandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wpisz w google jak dodać ikonki społecznościowe, tam na pewno znajdziesz stronke, gdzie jest wszystko dokładnie wyjaśnione :D

      Usuń
  24. świetny post;D
    co powiesz na obserwacje?

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam posty makijazowe!
    Baby lips<3

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cienie do brwi są z Catrice! Uwielbiam! Kosztuje ok 14 zł a jest świetny. I tylko zastanawia mnie jak zużyłaś go tak dużo,ja swój mam od pół roku i dalej jest prawie cały,a używam codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam jasna cerę i szukam fajnego, jasnego podkładu ;) Co do brwi to polecam kredkę Essence (jest od razu ze szczoteczką), jestem bardzo zadowolona z jej efektu :)

    OdpowiedzUsuń