poniedziałek, 23 marca 2015

School routine

Ostatnio znalezienie wolnego czasu graniczy z cudem. Co chwilę mam coś do zrobienia- to praca domowa, to posprzątać, to ogarnąć sprawy z blogiem. Ciężko jest to wszystko razem pogodzić, jednak jakoś daję radę. W sumie piszę posty raz w tygodniu, więc można pomyśleć, że przecież co to przygotować raz na jakiś czas zdjęcia i treść, jednak dziewczyny, które mają swoje własne blogi myślę, że zrozumieją. To nie jest tylko kwestia tego, czy mam czas ale też czy mam pomysł, czy pogoda sprzyja i jest dobre światło, a często zdarza się też tak, że zabieram się za zdjęcia, a tu okazuje się, że słaba bateria w aparacie. No, ale nie ważne, zostało nam półtora tygodnia i mamy przerwę świąteczną. Nagrałam dziś 2 filmiki, w sumie mam ich 3, ale nie mam czasu ich obrobić... To pochłania tyyle czasu. Jeszcze po chorobie nie napisałam zaległych sprawdzianów i czuję, że napiszę je dopiero po świętach. Nauczyciele mnie zjedzą, ale 3 klasa to naciągają oceny jak mogą i myślę, że będzie ok. Nie mogę uwierzyć, że za miesiąc mam już egzaminy. Są mi one tak bardzo obojętne, że aż mnie to przeraża. W zasadzie to wpływa jakoś na moją przyszłość, na to gdzie spędzę kolejne trzy lata nauki. Jeśli nie dostanę się do szkoły, której planuję chyba się załamię, serio. Jest to tak naprawdę jedyna szkoła, która mi odpowiada, jak nie wyjdzie i się tam nie dostanę to będzie jakaś masakra. Staram się na razie o tym nie myśleć, nie stresować, nie psuć sobie humoru, który od jakiegoś czasu mi dopisuje. Może to przez to, że coraz częściej wychodzi do nas słońce? Nie wiem, ale jestem dobrej myśli i mam nadzieję, że to wszystko dobrze się skończy.
W sobotę wybieramy się z Wiktorią na zdjęcia, może też razem coś nagramy (4 filmiki do obrabiania, zajmie mi to 50 lat). Mam nadzieję, że coś z tego w końcu wyjdzie, a nie tak jak zawsze Magda na każdym zdjęciu ma zamknięte oczy. Tak btw wczoraj znowu obcięłam włosy. Nie powinnam robić tego sama, bo wychodzi to w uj krzywo, ale niee, ja to robię wciąż i wciąż, a potem narzekam, że są krótkie i krzywe. Jakoś tak, jak mam zły humor od razu chwytam za nożyczki i ciach włosy... Powinnam zmienić sposób wyładowywania złości.. Ostatnio często z Ewą wychodzimy na ławkę pod blokiem, jemy chipsy i jakoś tak nam fajnie haha. Siedzimy, jemy, nie odzywamy się do siebie, a jak już się odezwiemy to po chwili wybuchamy śmiechem. Jest trochę tak jak rok temu, tak fajnie. Ciężko będzie mi się z nią rozstać, jak i z innymi, i ot tak znaleźć nowych przyjaciół. Znamy się mega długo i czuję, że tak czy siak wylądujemy ze sobą wszystkie razem znów w tej samej klasie haha. Nie umiem sobie wyobrazić, że mam siedzieć w ławce z kimś innym niż Ewa czy Patrycja, no nie potrafię. Echh boje się, ale oby wszystko dobrze się skończyło... Ale się rozpisałam! Wzięło mnie jakoś na rozmyślanie i musiałam wypisać wszystko, co siedzi mi w głowie! Macie mix z ostatniego czasu, a ja lece obrabiać filmiki :)
1. Po nagrywaniu 2. Chorujemy 3. Modelką trzeba się urodzić... 4. Wszystko super świetnie ładnie, tylko twarz taka smerfiasta 5. Najlepsze lody na świecie 6. Niech mi ktoś powie, jaki ja mam kolor oczu...? o.O
1. Polski 2. Jak już wspomniałam, modelką trzeba się urodzić x2 3. Po szkole 4. Tak cieplutko było! 5. Mrożone jogurty 6. Takie malusie, cudne!
Ja i misiek (Pultasek dżunior) staliśmy się ostatnio nierozłączni. Dziś obudziłam się na podłodze, bo mi zajął całe łóżko frajer...
Zapraszam na ASKA :)

17 komentarzy:

  1. Też mam egzaminy za miesiąc, ale luz, stres i tak nie zmieni niczego- nie napiszemy lepiej ani gorzej : D
    Spokojnie będzie dobrze : )

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha parę lat temu też obcinałam sobie włosy, a właściwie grzywkę i zajmowało mi to sporo czasu, dlatego już więcej tego nie robię. Haha :) WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie krótkie włosy i czasami sama mam ochotę się tak obciąć, a mam włosy prawie do pasa... Ech, mogłam nie zapuszczać, nie byłyby potem sentymentu! XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety scinanie samemu włosów jest uzależniające :3
    A egzaminami nie trzeba sie przejmować, ważne jest żebyś dostała sie do wymarzonej szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  5. masz na prawdę śliczne włosy ;) Po to jest blog - żeby z siebie wyrzucić co nam leży na sercu. Przynajmniej ja tak zaczynałam :). Wiesz, zmiana szkoły nie musi oznaczać rozpadu waszej przyjaźni. To tylko kolejny etap w waszym życiu no i pewnego rodzaju być może sprawdzian waszej przyjaźni? Dziękuje za komentarz u mnie na blogu i zapraszam na nowy wpis [www.nielegalna-strefa.blogspot.com].Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na egzaminach za miesiąc, na pewno dostaniesz się do swojej wymarzonej szkoły, nie ma co panikowac.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :)
    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki na blogu? Byłabym wdzięczna :*

    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny mix zdjęć ;)
    Obserwuję <3 miło by było, gdybyś zaobserwowała mojego bloga :)
    zapraszam na nowy post :) - http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia. :) agata-musielak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede mną również egzaminy no i nowa szkoła . Ps. Jejku Magda zazdroszczę Ci takich pięknych włosów :) :o !!!

    barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczna koszula i ja czekam na przerwe wielkanocną :D
    http://polowcia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta.. te całe egzaminy, nauka to ciężkie ale trzeba walczyć żeby wszystko wyszło. U mnie właśnie też dobrze, nareszcie przerwa świąteczna to można zmniejszyć tempo i odpocząć. I taki mam właśnie plan.
    Pozdrawiam! <3
    kiciula44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się że już jest ta przerwa świąteczna... mam dosyć nauki jak na razie. Na nic nigdy nie ma czasu. Fajne mixy zdjęć.

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Megga blog
    .
    .
    Robie też design'y blogów :)
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie
    http://sandraa-suusaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny blog :)
    Obserwuje i liczę na rewanż.

    http://belisty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia z misiem :)! Zaobserwowałam
    Mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? Bardzo to ważne dla mnie :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/lucky-ones.html

    OdpowiedzUsuń