czwartek, 9 kwietnia 2015

I'm like a zombie

Święta minęły i pozostało nam wrócić do codzienności, do której tak bardzo nie mogę się przyzwyczaić, że postanowiłyśmy z dziewczynami zrobić sobie jutro dzień bez szkoły. I tak teraz ciągle powtarzamy materiał do egzaminów i mam już dość zwiększającej się ilości kserówek testów z poprzednich lat, grr! Wiem, że to ma mi pomóc, jednak nauczyciele dyktując nam do nich odpowiedzi za wiele nas nie nauczą. Z resztą, nie ważne!
Dziś do szkoły omal nie zaspałam. Nastawiłam budzik na 6.30, a tu w magiczny sposób po chwili na zegarku 7.00 wow magia jednak istnieje! Nie zdążyłam nawet zrobić sobie drugiego śniadania do szkoły i cały dzień byłam nie dość, że głodna to jeszcze śpiąca. Wyglądałam dosłownie jak zombie, marudząc jeszcze ciągle coś pod nosem. 
Po tej kilkudniowej przerwie tak bardzo się rozleniwiłam, że wyzwaniem jest dla mnie spakowanie książek do plecaka. Mogłabym jeść, spać, śpiewać i marudzić. Tak, te cztery rzeczy sprawiają, że jestem szczęśliwa! Jak widać, nie wiele mi trzeba...
Najchętniej położyłabym się teraz spać, ale konwertuje mi się filmik i muszę go w końcu obrobić, bo właśnie się zorientowałam, że ostatnio dodałam filmik prawie dwa miesiące temu... Jeju jak ten czas leci! Tak btw, wiecie, że do wakacji zostało tylko 78 dni?! 78 DNI DZIELĄ MNIE OD SŁODKIEGO LENISTWA BEZ KONSEKWENCJI, bo w sumie teraz też się lenie, ale potem jakie są tego skutki? Magda 4+ bo na 5- się nie nauczyła- NO NIENAWIDZE TEGO. 
Wakacje to koniec tego ciągłego "Magda, idź spać, bo jutro musisz wstać rano do szkoły!", albo niby niewinnego, ale jakże irytującego pytania "Jak tam w szkole?". Czy tylko mnie, jak to usłyszę, krew zalewa i uciekam szybko do pokoju, krzycząc "dobrze", żeby uniknąć dalszych pytań? 
Dziś mam dla was zdjęcia z Patrycją, mało ich jest w sumie, bo nasz fotograf (pozdrawiam Ize) się ciągle ze mnie śmiał i się biedna zestresowałam :( 
Słaba ze mnie modelka haha, no ale co zrobić :(

23 komentarze:

  1. Czekamy na filmik ; D
    Ja się cieszę, że w wakacje nie będzie już tego ''Idź się uczyć'' XD


    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tez tak strasznie nie chce sie chodzic do szkoly...
    Musimy wytrzymac jeszcze te 78 dni! :*
    Jestes taka piekna. <333
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze to mam tak samo. Byle do wakacji...

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nienawidzę tych pytań "jak tam w szkole?" czy "jaką dostałaś dziś ocenę" hahah :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też pytanie "co w szkole" zawsze irytuje... :(

    Miłego dnia!
    { ➽ chanelier.blogspot.com }

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za uświadomienie mi tych 78 dni ♥. Ja z racji że jestem w szóstej klasie, mam już ten "test" za sobą. Nienawidzę wracać do szkoły po wolnym :c

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!!!
    podmarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjecia :) Jesteś świetną modelką :D
    pisanenaslodko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjecia ! :)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo tak, mnie też irytuje to pytanie "jak było w szkole?" ;__:
    Już nie mogę się doczekać wakacji!
    Powodzenia na testach ;))
    świetne zdjęcia, ślicznotki z Was :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyszłyście! No tak, wakacje już blisko, ale tak daleko, eh eh...
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie wyszłaś śliczne :). Bardzo ładny blog i świetne posty.
    Mam nadzieję, że odwiedzisz mój blog: http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj naprawdę.. ja mam często takie dni, że jedynie co mi się chce to leeżeć. I to do tego bez żadnych konsekwencji haha. Ta przerwa była potrzebna ale trochę się rozleniwiłam tak samo. Teraz robi się ciepło więc będę dużo wychodzić i biegać.
    Pozdrawiam! <3
    kiciula44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia. Masz piękne włosy, zazdroszczę. *_*

    Twój blog bardzo mi się spodobał, więc oczywiście obserwuję. Jestem tu 107 ^_^

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tak samo jak ty ! dokładnie ! + jesteś na prawdę śliczna :D

    + Obserwuję
    Mój Blog KLIK :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć, masz bardzo ładny blog i świetne piszesz posty. Obserwacja za obserwację? Jeśli tak to ty zacznij i daj znać że moja kolej. :)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też w tym roku piszę egzaminy i trochę śmieszne jak wiele naczyciele chcą zrobić w ostatni tydzień,świetnie zdjęcia! :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. też nie mogłam się przyzwyczaić do tej rutyny wstawiania :) zapraszam do mnie,jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne zdjęcia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez nie moge sie doczekac wakacji! odliczam dni juz od miesiaca ;) oby te ostatnie miesiac szkoly szybko zlecialy!
    Poza tym swietne zdjecia :) sliczna jestes i kolezanka rowniez
    pozdrawiam,

    http://mariettasophia.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już odliczam dni do wakacji! Oby to zleciało bardzo szybko. A tak w ogóle to piękne zdjęcia!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne jesteście :))
    Obserwuję i liczę na rewanż! ♥

    OdpowiedzUsuń