czwartek, 2 kwietnia 2015

Jestem specjalistką od leniuchowania

Brawa dla mnie- osoby, która mogłaby spędzić całe swoje życie w łóżku zupełnie nic nie robiąc! Wyszłam dziś na dwór zrobić zdjęcia jej! Mimo 6 stopni śmigałam bez kurtki, a co! Czego się nie robi dla ładnych zdjęć, prawda? Mimo, że jestem mega zmęczona tym całym syfem nazywanym szkołą i najchętniej gdzieś bym się schowała i stamtąd nigdy nie wyszła, to nie chce przeleżeć całej przerwy świątecznej brzuchem do góry. Pomijając fakt, jak świetnie mi to idzie i należy mi się za to złoty medal, to postanowiłam wziąć się w garść! Po naszej super seszyn profeszyn zaszłyśmy z Wiktorią do Maca po coś ciepłego, bo okropnie zmarzłyśmy. Zamówiłyśmy sobie po kawie no i potem przeszłyśmy się do sklepu, bo musiałam kupić kilka potrzebnych mi rzeczy.
Jutro znowu robię za fotografa, idzie wiosna, wszyscy chcą odświeżyć swoje zdjęcia profilowe na Facebooku hahah :) Miejmy tylko nadzieję, że pogoda dopisze, bo w ostatnim czasie bywa z nią bardzo różnie. Mam jeszcze do ogarnięcia pokój przed świętami plus będzie trzeba pomóc trochę mamie w kuchni. Oj już ja się postaram o kopiec kreta na świątecznym stole, choćbym miała go sama robić! W niedzielę na śniadanko tradycyjnie przyjeżdża babcia, później idziemy wszyscy razem do kościoła i potem sobie siedzimy w takim rodzinnym gronie. Szczerze to nie mogę się już doczekać, tyle pyszności będzie haha! W sumie to tych świąt wyczekuję bardziej niż Bożego Narodzenia, to dziwne. To chyba oznacza, że dorastam... Oj, jednak coś mi się wydaję, że ja całe życie będę dzieckiem, taka już chyba jestem. A wy jak spędzacie święta? Wyjeżdżacie gdzieś czy, tak jak ja, leniwie w domku? :)
Nie wiem skąd jest koszula i mój wisiorek, koszulka jest z lumpeksu, spodnie z H&M, a buty to Reeboki :)

29 komentarzy:

  1. Śliczne zdjecia !
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się jakoś zadziwiająco bardzo cieszę na te święta! Hmm coś dziwnego ;) Jutro również biorę się za wypieki z mamą, nie mogę się doczekać <3
    Bardzo ładnie Ci w tej koszuli :)

    http://itssandradagmara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia. Ja święta spędzam jak ty- leniwie w domku ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe święta siedzę w domku, a co mi tam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też przydałby się złoty medal za a) lenistwo b) obżarstwo c) znowu lenistwo,haha :) Bardzo ładne zdjęcia! WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia <3 Ja też kocham leniuchować :)

    diadree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w domu, wcześniej bardziej czułam magię świąt, a teraz trochę prysła. Nawet nie wiem kiedy to tak zleciało... ; )

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahah ja również powinnam dostać medal za leniuchowowanie. Super zdjęcia.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne zdjęcia, super koszula uwielbiam takie imam podobną :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja akurat jestem osobą, która zawsze, a to zawsze musi mieć jakieś zajęcie. Nie umiem siedzieć bezczynnie w domu przed komputerem, albo spać do południa haha

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również lubię leniuchować haha, warto było wyjść na dwór bo zdjęcia wyszły super! :)


    http://lekcjamody.blogspot.com/
    Jeżeli Ci się spodoba zaobserwuj, skomentuj.. Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem leniem, ale muszę mieć na to ochotę. Czasami mam takie dni, że mogłabym biegać od rana do wieczora, a czasem mogłabym tylko jeść i spać. Cudowne zdjęcia! :)

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też jestem często leniwa, szukam wielu zajęć na siłę, ale i tak wolę leżeć w łóżeczku z telefonem ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Aktualnie leże w łożku w dresie i oglądam faking it.
    Nie chce mi się włączyć kolejnego odcinka, bo to męczące:')
    http://polowcia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobnie jak Ty, jestem bardzo leniwa jednak jest trochę wolnego czasu więc chciałabym coś zrobić ;)
    Obserwuję, od razu mi się spodobał Twój blog ;3

    http://pauulinix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja raczej nie należę do takich osób, które cały czas leniuchują, zdecydowanie wolę spędzić dzień na czymś pożytecznym :D
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też lubię czasem poleniuchować, jednak nie potrafię na przykład leżeć bezczynnie cały dzień w łóżku z laptopem...
    muszę mieć jakieś zajęcia :)
    mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój blog jest mega <333 Aż musiałam dodać do paska bocznego :3
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia, widzę, że też masz sony! :)

    Zajrzysz?
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja od samego początku wolnego od szkoły pomagałam mamie, ale wieczorkiem lenistwo na 101%, siedzenie do 4 oglądając serial, czytając książkę i grając w simsy.
    Już dawno cię zaobserwowałam i mogę spokojnie stwierdzić, że mega piszesz :D

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękne zdjęcia, masz śliczny kolorek włosów :)
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ PROSZĘ,WAŻNE TO DLA MNIE<3 jeśli tak, napisz mi to twojego bloga polecę w następnym poście i zaobserwuje:) więc liczę na uczciwość i się odwdzięczę,(sprawdzam,u mnie się pojawia, kto kliknął)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  24. super zdjecia, zaobserwowalam bloga! :) Ja czasem zachowuje sie jak typowy len i nagle jak pracoholik. Masakra. ;o

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzisiaj piszę to u każdej blogerki:
    Wesołych Świąt Kochana!

    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Haha, widzę, że nie tylko ja jestem Facebook'owym fotografem moich znajomych :D
    Ja jadę do mojej babci, a potem będę leniuchować ;)
    Nie mogłam nie zaobserwować haha, od razu jak tu weszłam i obejrzałam bloga bardzo mi się spodobał - zdjęcia, ty i to jak piszesz! :o <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem chyba pierwszy raz na Twoim blogu, ale muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona, obserwuję ;) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;) Życzę wesołych świąt ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/04/happy-easter.html zapraszam serdecznie na blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Megga blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    http://ssssanderxxxxvv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń