niedziela, 5 kwietnia 2015

Wesołych świąt!

Ale ze mnie małpa, zapomniałam wam złożyć życzeń! W sumie jutro czeka nas drugi dzień świąt, a niektórzy obchodzą je za tydzień, więc chyba jeszcze nic straconego. Mam nadzieję, że mimo wszystko spędziliście dzisiejszy dzień miło, w gronie rodziny, że jajeczko smakowało i towarzyszyła wam przyjemna atmosfera! Mój wielkanocny dzień zaczął się... dziwnie. O 10 obudziła mnie mama, ale ja zwlokłam się z łóżka dopiero po 11. Zazwyczaj o tej porze jestem w fazie głębokiego snu i budzę się w porze obiadowej, no ale od święta trzeba było zrobić wyjątek. Wczoraj z nudów zrobiłam kilka przysiadów (dobra, nie kilka, a 100!). Żałuję tego bardzo, ponieważ dziś ledwo co chodzę, nogi mi się uginają i są jak z waty. Chwilowo żyją one własnym życiem i nie mam nad nimi kontroli haha. Tak bardzo czekałam na świąteczne śniadanie, ale kiedy tylko zasiedliśmy do stołu to od samego patrzenia rozbolał mnie brzuch i skończyło się na tym, że zjadłam tylko żurek. To się nazywa mieć pecha :( Do tego mama nie kupiła mini-czekoladowych jajeczek, które co roku w święta lubiłam sobie podkradać! No nic, po śniadaniu poszliśmy do kościoła i jakoś humor mi się poprawił. Przez resztę dnia w sumie nic ciekawego nie robiłam, siedziałam i jadłam, jadłam, jadłam i jadłam i właśnie coś dziwnego dzieje mi się z brzuszkiem, hmm... Nie chcę nic mówić, ale drogi brzuchu, mógłbyś boleć w bardziej odpowiednich momentach, np. kiedy mam sprawdzian z matmy? Jutro lany poniedziałek, już obmyślam plan jak kogo oblać, hihi, i prawdopodobnie jedziemy do babci, gdzie będzie reszta rodzinki.
No to jeszcze raz życzę wam radosnych, zdrowych, pogodnych świąt w rodzinnym gronie! Spędźcie ten czas jak najlepiej ze swoimi najbliższymi :)
Tradycyjnie sałatka jarzynowa haha, u was też była? No i oczywiście jajka!
Opowiadajcie, jak wam mijają święta :)

18 komentarzy:

  1. Ja to jadlam caly dzien haha:D szkoda ze tak cie brzuch rozbolal:( ja bym nie mogla sie patrzec i nie jesc, haha. Rozchodz nogi, czy cos, po czasie powinny przestac bolec.:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie! Zdrowia przede wszystkim! : )


    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sałatka warzywna to u mnie obowiązek ; )


    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale smakowicie wygląda ta sałatka! wesołych świąt ;)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sałatka jarzynowa jest wszędzie :D
    Wesołych świąt i mokrego dyngusa :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam za bardzo obfitego jedzenia, moja rodzina az tak bardzo nie swietuje.
    Swieta mijaja spokojnie a zarazem nudno, ale moge pospac dluzej. ^^

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie zabrakło sałatki jarzynowej :( Mnie Święta mijają bardzo dobrze, zwłaszcza uwielbiam poranek w Lany Poniedziałek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też cały czas jem haha :p
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie tradycyjnie zebrała się cała rodzina . Jak zawsze objadłam się , chyba tym razem trochę za dużo :)
    Wesołych Świąt :*

    barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę lustrzanki;')
    Skąd torebka?
    http://polowcia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stara jak świat ale o ile dobrze pamietam to House :D

      Usuń
  11. Bez sałatki jarzynowej się nie obeszło! :) Mam nadzieje że fajnie spędziłaś święta, niestety już po i teraz -> znowu szkoła :( No ale cóż, już niedługo <3

    http://itssandradagmara.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog! ;*

    Obserwujemy ? Jeśli tak daj mi znać na moim blogu :)

    klaudienn.blogspot.com - dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, mam nadzieję, że mój blog ci się spodoba. ZAPRASZAM <3

    OdpowiedzUsuń
  13. święta tak szybko minęły- że pozostaje je tylko teraz wspominać+ swietnie wygladasz!:)

    Zapraszam♥Obserwuję♥Pozdrawiam
    ♥alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie również była sałatka jarzynowa :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. święta minęły nudno jak zwykle, ale fajnie było się spotkać z długo niewidzianą rodziną.
    masz cudowne włosy!
    mogłabyś poklikać w linki? byłabym bardzo wdzięczna. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/2015/04/my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  16. spóźnione wesołych świąt :D
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń