poniedziałek, 18 maja 2015

Wracam

Cześć, dawno mnie nie było. Co u was słychać? Mam nadzieję, że wszystko dobrze. Jeśli chodzi o mnie to żyję, ledwo, ale jednak. Ten miesiąc, podczas którego mnie tu nie było, był okropny, naprawdę! Codziennie towarzyszył mi stres - egzaminy, bierzmowanie, wybór szkoły, poprawianie ocen, grr! Kiedy to się w końcu skończy? Po drodze się trochę pogubiłam, zamknęłam się w sobie i w swoim pokoju. Nie miałam ochoty robić nic i szczerze nadal nie mam, ale tak nie może być i biorę, a przynajmniej próbuję, wziąć się w garść. Zatęskniłam za moim blogiem i za tym, jak wielką radość sprawia mi pisanie go. Brakuje mi może jeszcze trochę motywacji, jednak myślę, że moi czytelnicy mnie nie zawiodą. Poczucie, że robisz coś, co doceniają inni daje ogromną siłę, radość i chęć do bycia w tym coraz lepszym. Jest masa innych blogerek, które są miliony lat świetlnych lepsze ode mnie, mimo to nie poddam się! :) Może miałam krótką przerwę, jeśli chodzi o bloga, jednak czasami zdarzało mi się gdzieś zabrać aparat. Zebrało się kilka zdjęć, które chciałabym wam pokazać, także zostawiam wam mały mix. Ja wracam do was już niedługo, ze zdwojoną siłą i pomysłami.
Dziękuję, że jesteś, do zobaczenia niebawem :) 

23 komentarze:

  1. Mam nadzieje, że uda Ci się wziąć w garść a lato doda dużo pozytywnej energii. Cieszę się, że wracasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio miałam długą przerwę na blogu spowodowaną właśnie egzaminami, bierzmowaniem, poprawami i wyborem szkół. Ten etap się jeszcze nie skończył, ale na szczęście dobiega końca ;)
    Powodzenia! :)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybralas juz szkole? Ja jeszcze nie:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uważam, że było tego za dużo, ale u mnie nauczyciele już sobie w miarę opuścili z tymi sprawdzianami i w ogóle ; D

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że wracasz, życzę ci duuużo siły i pozytywnej energii!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak strasznie nie mogłam doczekać się kolejnego postu !! Mam nadzieję , że wszytko się ułoży :)

    -----------------------------------------------------------------

    barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej w końcu! Już się bałam, że nie wrócisz. ;/
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu wróciłaś ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To wszystko zrozumiałe. Czekam w takim razie na kolejne wpisy no i oby już było dobrze!
    Pozdrawiam! <3
    kiciula44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia i dobrze, że wróciłaś :)

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie ten stres niestety czeka za rok :( Ale mam nadzieję, ze egzaminy poszły Ci dobrze i dostaniesz się do wymarzonego liceum! :) Fajny taki kolaż zdjęć :) I czekam na Twój powrót!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie ze wrocilas bo lubie twojego bloga. :)
    Zachcialo mi sie teraz bubble tea! 😍

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia!

    Za komentarz odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami! :)
    http://www.sandrakopko.com/2015/05/dresslink-part-one.html

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo śliczne zdjęcia! ♥
    ogólnie bardzo interesująco piszesz i z chęcią chcę sie wracać do takiego bloga, masz talent do blogowania!
    PS cudowny szablon
    A co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to daj znać u mnie
    O i czy mogłabyś poklikać w te linki? Byłabym wdzięczna!
    zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, Mała, co jest... tak bardzo lubię Twojego bloga i Ciebie... bardzo tęsknię.
    Zawsze poprawiałaś mi humor zdjęciami i wpisami.
    Trzymaj się ciepło : )


    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia z kilmatem <3



    bezgwiezdne-niebo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    poklikasz w linki pod zdjęciami ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/the-cancer-challange-lucluc.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia! :)
    Zapraszam również do siebie.. Nowy blog, pierwsze posty :)
    http://paulinaratajczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę mnóstwo siły i wytrwałości ;) Śliczne zdjęcia!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń